شیمی کنکور

تدریس شیمی کنکور به همراه راه حل های سریع و کاربردی توسط مهندس رضا فراهانی مدرس برتر شیمی کنکور

شیمی کنکور

تدریس شیمی کنکور به همراه راه حل های سریع و کاربردی توسط مهندس رضا فراهانی مدرس برتر شیمی کنکور

بایگانی

شیمی پلاس - صد زدن در کنکور

جمعه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۲۳ ب.ظ

بهترین راه صد در صد زدن شیمی کنکور

رضا فراهانی : پاسخ دادن به تمامی سؤالات شیمی کنکور کار آسانی نیست اما غیر ممکن هم نیست. اگر برای موفقیت در کنکور به اندازه کافی انگیزه و پشتکار دارید ادامه مطلب را بخوانید.

  1. مفاهیم پایه را به خوبی یاد بگیرید. جدول تناوبی، نام گذاری، فرمول نویسی و استوکیومتری مفاهیم پایه هستند که بدون تسلط بر آنها امکان پاسخگویی به سؤالات کنکور وجود نخواهد داشت. قبل از شروع فرایند مطالعۀ کنکور مفاهیم پایه را مرور کنید.
  2. هیچ منبعی مهم تر از کتاب های درسی نیست. در مطالعۀ کنکوری باید تمام نکات ریز و درشت کتاب را به خاطر بسپارید. فراموش نکنید سؤالات کنکور سراسری از همین کتاب طرح خواهد شد.
  3. منظم و با برنامه شیمی بخوانید. سعی کنید هر روز در برنامۀ خود ساعتی را برای مطالعۀ شیمی اختصاص دهید.
  4. از تست های هدف دار و استاندارد استفاده کنید. در این مسیر استفاده از مجموعۀ جامع کنکور شیمی انتشارات پرش پیشنهاد حیرت انگیز ما به شماست.
  5. از تکنیک های علمی و قابل اثبات بهره بگیرید. دقت کنید که تکنیک های حل مسائل باید علمی و قابل اثبات باشند. ضمن اینکه متداول و قابل استفاده در انواع سؤالات باشند. متاسفانه حجم بسیار زیاد تکنیک های سخت و ناکارآمد ذهن داوطلبان را آشفته کرده است و این موضوع به معضلی برای دانش آموزان تبدیل شده است. پس در استفاده از تکنیک ها وسواس کافی داشته باشد.
  6. شیمی آخرین درس دفترچۀ هر دو گروه ریاضی و تجربی است. شما در جلسه کنکور احتمالا هنگامی به سؤالات شیمی می رسید که ذهن خسته از پاسخگویی به سؤالات ریاضی، فیزیک و زیست دارید. توانایی شما در این موقعیت کاهش یافته است و نمی شود انتظار داشت تمام فرمول ها سریع و بدون غلط در دسترس ذهن باشند، لذا لازم است از حفظ کردن حجم بسیار زیاد فرمول های تستی خود داری کنید و با تکیه بر مفاهیم به استقبال سؤالات شیمی بروید.
  7. سؤالات وقت گیر را بشناسید. عموما پاسخگویی به سؤالات سینتک، تعادل، محلول ها و استوکیومتری وقت گیر است. لذا هنگام مواجه با این تست ها یک علامت کنار آنها قرار داده و از آنها بگذرید. بعد از تمام شدن سؤالات برگردید و سؤالات این مباحث را پاسخ دهید.

جهت رزرو کلاس خصوصی و تعیین وقت مشاوره با شماره تلفن 09226637640  تماسبگیرید.

 

 

برای مشاهده فیلم های آموزشی مهندس رضا فراهانی به کانال ویدئویی ایشان مراجعه کنید:

مشاهده فیلم در یوتیوب

مشاهده فیلم در آپارات

مشاهده فیلم در نماشا


وب سایت شیمی پلاس:
http://chemi-plus.com

وب سایت مهندس رضا فراهانی:http://rezafarahani.ir

  • شیمی کنکور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی